הימין החדש: "נצביע נגד הסכם כניעה לחמאס"

איתי גדסי No Comments on הימין החדש: "נצביע נגד הסכם כניעה לחמאס"

במפלגת הימין החדש יוצאים נגד הסכם ההסדרה שמתגבש בין ישראל לחמאס, "זו סחיטה באיומים", בגלל הסכם הכניעה מזהירים במפלגה, "אנו צפויים לסיבוב לחימה אלים יותר" | בנט: "סינוואר היה צריך להיפרד מהעולם הזה, ולא להסתובב כטווס מנצח. אנו צפויים לגל טרור נוסף, אלים הרבה יותר"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרי 'הימין החדש', נפתלי בנט ואיילת שקד, יצביעו בקבינט נגד הסכם הכניעה המביש של ישראל מול ארגון חמאס שמפעיל נגדנו סחיטה באיומים', כך מצהירים הערב (מוצ"ש) במפלגת הימין החדש. שר החינוך ויו"ר הימין החדש, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט תהה למה ישראל לא חיסלה את ראשי החמאס ביציאתם לחגיגות הניצחון: "לא סתם התחושה של הישראלים היא של השפלה. סינוואר והנייה יוצאים לחגיגות ניצחון, ללא כל פחד שישראל תחסל אותם".

ככה לא יוצרים התרעה. אני והשרה שקד נצביע בקבינט נגד חתימה על הסכם הכניעה של ישראל לחמאס. לאחר מעל אלף רקטות השנה, רבבות בלוני תבערה, מיליון ישראלים במקלטים, צריך היה שסינוואר ייפרד מהעולם הזה, ולא שיכתיב להסתובב כטווס מנצח. טועה מי שחושב שקנה לנו שקט, כי עם הכניעה לטרור מגיע התיאבון לעוד טרור". בנט צופה כי לאור כניעת ישראל, "אנו צפויים לגל טרור נוסף, אלים הרבה יותר".

צפו סינוואר והנייה יוצאים להפגנות במהלך השבת:

צילום: פלאש 90

photo_2019-03-30_12-28-07

 

 

 



0 תגובות